Tema: Re: situacija su buto gyventojais
Autorius: Gintas
Data: 2009-09-14 13:41:40
Jonas siulo nusauti, pries tai paemus uz " karsenes" :))))))

 cit : "Taigi, jei pas mano žmoną į svečius ateis koks ubliūdkas, kurio matyti nenoriu, aš jį realiai iškrapštysiu netgi ir tuo atveju, jei žmona sakys "nenene, lai pabūna dar". Gerai pamąsčius, tokį "svečią" gal netgi galima būtų ir nušauti, tskant, prisidengiant BK nustatytomis būtinosios ginties sąlygomis (įsibrovimas į būstą), jei atidarius duris ir paėmus už karšenės jis spardytųsi."