Tema: Re: situacija su buto gyventojais
Autorius: Linas Petkevicius
Data: 2009-09-14 15:28:38
    Tai palauk - sakei nori be skandalu, geruoju, o dabar rashai, kad kita
puse neadekvati. Tokio daikto, kaip namu knyga jau nebera - yra nuosavybes
dokumentai. Ir tai nera butini irodyti, kad tu šito buto savininkas. Jeigu
jau daryti viska BEVIK teisiškai, IMHO logiškiausia butu taip.  Eini i
kadastra ir išsiimi nuosavybės pažymėjimo dublikata. Gali būti, kad užteks
ir išrašo, kuri lygtai gali išduoti ir notaras. Eini pas antstolius ir
susitari dėl juridinio fakto fiksavimo. Eini pas spynu meistra ir perki
nauja gera spyna. Suzinai, kada uosvienes nera namie. Ateini i savo busta su
antstoliu ir duru meistru. Kadangi niekas neatidaro, paprašai,kad jas
atrakintu meistras. Su antstoliu uzeini i buta ir padarai turto apraša. Tuo
metu keiti spynas. Grizta uoshviene. Toliau veiksmai priklauso nuo tavo
nervu sistemos.

Yra ir kitas budas, kuri teko pritaikyti su vienu cia parashinejanciu
kolega, priesh kokius septynerius metus. Ten buvo atvejis, kai vyko
skyrybos, butas buvo 100% vyriskio nuosavybe, o moteriske pareiske, kad
bylinesis iki paskutiniuju ir niekaip ish buto neishssikraustys. Tiksliau
ishsikraustyt veliau sutiko, bet išsireikalavo, kad vyras išnuomotų daug
gersnį butą ir apmokėtų nuoma ar tik ne metus į priekį. Rado vyras ta buta,
žmonai tiko, išnuomavo. Tai moteriškė dar pareikalavo, kad ir jos daiktus
pervežtume į nauja buta. No problem. Paemem draugu busika, sukrovem visas
manatkes, isvezem, moteriske su Golfu ish paskos rieda. Labai nustebo, kad
ish Karoliniskiu i Santariskes vaziuojame pro pedagoginio zieda. Dar labiau
nustebo, kai ijunge avarinius ten sustojome, atidareme buso duris ir
pradejome krauti šmutkes ant kelio. Priejus ir paklausus - buvo paaiskinta -
"Butas, kuri tu galvoji, kad tavo vyras išnuomavo, priklauso man ir tu ten
nx nereikalinga - megstu vienas gyventi. Senajame tavo bute vyras jau
pakeite spynas (nu cia bishki blefavom) ir su visais baldais ten taves atgal
nebepriims, o ir kas tau uznesh juos dabar (nes jau buvo laikas vakarop),
mes neisivaizduojame. Todel turi du variantus. A - mes iskrauname viska cia
ir vaziuojam pas tavo vyra aplaistyt laisvos chatos. B - sakai mamos adresa,
nuvezam shmutkes ten, ishkraunam - vaziuojam laistyt chatos". Po ilgu
apmastymu ir spektaklio ale "mirštanti gulbe" buvo pasirinktas teisingas
variantas.

Taip kad ir tau siulau - improvizuot gal ? Niekas uz tave geriau situacijos
gi nezino.