Tema: Re: situacija su buto gyventojais
Autorius: Linas Petkevicius
Data: 2009-09-20 23:54:50

> Tai jei žentas teisės korifėjus, ir viską numatys, be abejo niekas nieko
> neįrodys, gali nors ir nalogą uošvienei uždėti.  Bet tai čia nelabai
> tipinė situacija būtų.  Ir ką ten konkrečiai labai sudėtinga įrodinėti?

Zento veiksmus, kurie papupla po BK jeigu ju nebuvo.

 O jei užfiksuos, tai gana idomi situacija gaunasi,
> nusikaltėlis pats fiksuoja visą įvykių eiga pasikvietęs antstolį - tiesiog
> pirma vieta bukiausio nusikaltėlio nominacijai ;-)

Jis fiksuoja veiksmus, reglamentuojamus CK, kurie sumazina uosvienes
tikimybe prisvaigti apie BK numatomas veikas. Atlikes tokius veiksmus 99.9
proc. buciau isitikines, kad uosviene man nelabai ka padarys.

> Ir tas antstolis niekaip neužfiksuos, kad į butą nebuvo patekta anksčiau
> ir pinigai nepavogti iš kažkokios kitos vietos X.

Pagal tokia logika, net normalia civiline tvarka su visais teismais ir
kitomis iskilmemis iskrauscius uosviene, zentas vistiek gali buti iveltas i
reikalus pagal BK.