Tema: Re: situacija su buto gyventojais
Autorius: Ričardas Čepas
Data: 2009-09-14 22:21:48
Visų pirma, visi kaimynai paliudys, kad ten gyveno uošvienė, o ne kažkas
kitas.  Toliau eina klausimas, ar uošvienė turės teisėtą ir suprantamą
norą suorganizuoti žentui straipsnį už savivaldžiavimą.  Sprendžiant
pagal tai, kad skyrybos tik prasideda ir aistros dar tik pradeda lietis,
tai ji tokį norą turės.  Tam žentui būtų pačiam naudingiau pabandyti
apriboti savo kvailas ambicijas ir bandyti tartis dėl pasidalijimo, nes
niekas jam tos pusės buto nedovanos, eis teismai iki paskutinės
instancijos, daug metų, smarkiai praturtės advokatai, psichiką
raminančių vaistų gamintojai, o rezultatas aiškus nuo pat pradžių.