Tema: Re: siandien seniuose
Autorius: T:\)
Data: 2009-08-06 11:16:19
juokas juokais, bet jie tikrina tik kurpines ir tases :)
Nesvarbu, kad kartais as irgi bunu su tokias rubias i kuriuos galima prisideti tike kiek kazin ar i kurine sukisi (darbines kelens su didelem 4 kisenem plius liemene su 4 kisenem. Budavo nusiperku ka is vietines kasos ir isimetu i kisene, tik paskui iseidamas prisimenu, kad turejau pagal ju tvarka parodyti preke su cekuciu, kad uzdetu antspauduka.

T:)