Tema: Re: siandien seniuose
Autorius: bullka
Data: 2009-08-03 09:37:26
Gal galite labai trumpai paaiškinti, kokius maždaug daiktus radus Jus
žemina? Ar žemina pats faktas, kad reikia praskleisti rankinuką?

Man atrodo čia tik apsisunkinate sau ir kitiems gyvenimą ir tiek.
Bereikalingai gaištamas kitų laikas (kasininkės, apsauginio, apsauginio
vadovo, krūvos žioplių aplinkui, policijos ir pan.). Kai vietoje to kažkur
šalia, mieste ar pan. vyksta tikras nusikaltimas.

Sutikčiau nerodyti savo kišenių turinio tik tais atvejais, jei būtų
pastebėtas koks nors įžulus ar grubus, netaktiškas, įžeidžiantis apsaugos
darbuotojų elgesys.