Tema: Re: siandien seniuose
Autorius: bullka
Data: 2009-08-03 16:56:18

>o kuo tamsta zemintu jei ateitu pilypas kanapinis i tamstos namus ir
>pareikstu kad nori pasiziureti ka turi?
> ileistum?

Netikęs palyginimas.

> ar vistik pasidometum ar jis turi tokia teise.

Apsaugos darbuotojų teisės surašytos čia:
Jis turi teisę paprašyti, ką aš turiu kišenėse. O aš turiu teisę jam
nerodyti. Tačiau nematau problemos nerodyti, nes šiaip sau gi jis prie manęs
nepriėjo. Reiškia savo elgesiu sukėliau įtarimą. Kame problemos leisti
žmogui dirbti savo darbą, už kurį jis gauna varganus 900Lt/mėn.? Kam jam dar
reikalingi tie išsikalinėtojai?

> vat ir cia tas pat, butinas pagrindas "turėdamas duomenų, leidžiančių
> įtarti,".

> o jei apsauginio mastymas toks kad- "turi kuprine ir snukis neskustas" tai
> jau pagrindas- tada cia jau apsauginio paruosimo spragos ir jo paties
> bedos.

O kas sakė, kad jis "ima" tik su kuprinėmis ir neskustus? Ir arkliui aišku,
kad visi tipai su kuprinėmis yra įtartini. Tam ir yra spintelės. Ir kodėl
neįtarti neskustų su kuprinėmis? Jeigu statistika rodo, kad tokie daugiausia
padaro nusikaltimų?

Vienu žodžiu - parkės lygioje vietoje.

> o klausimas "ka tokio turite" visiskai beprasmis.

O ko nori, kad paklaustų? "Čia aš, Ežiukas, ar vynių turite?" ? :)))) Juk
neklaus ar turite dezodorantą Mennen su tokiu ir tokiu kvapu iš tos ir tos
lentynos.

Vėl parkės lygioj vietoj.

> klausimas- ka as tokio padariau kad mane laiko itartinu ir nori tikrinti?

Tą ir padarei, kad buvai įtartinas. A galvoji jie ten sėdi prie savo
monitorių ir linksminasi? Tipo "davai pakratom šitą"? Na šito negaliu
žinoti. Gal jie turi parodyti, kad dirba ir į mėn. bent penkis "ni po dielu"
patikrinti.

> vat tau ir atsakymas kas zemina- zemina tai, kad kazkas laiko zmogu
> itartinu be jokio tam pagrindo...

Na tai ir blogai. Aš tokiu atveju suteikčiau nedelsiant jiems rūpimą
informaciją ir leisčiau toliau eiti savo darbų daryti, o ne stovėčiau ir
išsikalinėčiau.

Ar Tave irgi labai žemintų, jei vėlai vakare privažiuotų mentai, įsimestų į
mašiną ir patikrintų dokumentus? Manęs ne. Jeigu pasitaikiau ne laiku ir ne
vietoje, o jie kaip tik toje vietoje ieško nusikaltelio - na tai ką
padarysi.

Bet žemintų, jei tie patys mentai prišoka, spiria, užlaužia rankas, Tujina,
žąsinu išvadina man net nesipriešinant - va tada tai žeistų. Bet ar
apsauginiai parduotuvėje taip daro?