Tema: Re: siandien seniuose
Autorius: pjezo
Data: 2009-08-03 16:32:32
o kuo tamsta zemintu jei ateitu pilypas kanapinis i tamstos namus ir pareikstu kad nori pasiziureti ka turi?
ileistum?
ar vistik pasidometum ar jis turi tokia teise.
vat ir cia tas pat, butinas pagrindas "turėdamas duomenų, leidžiančių įtarti,".
o jei apsauginio mastymas toks kad- "turi kuprine ir snukis neskustas" tai jau pagrindas- tada cia jau apsauginio paruosimo spragos ir jo paties bedos.

o klausimas "ka tokio turite" visiskai beprasmis.

klausimas- ka as tokio padariau kad mane laiko itartinu ir nori tikrinti?

vat tau ir atsakymas kas zemina- zemina tai, kad kazkas laiko zmogu itartinu be jokio tam pagrindo...