Tema: Re: siandien seniuose
Autorius: xxx
Data: 2009-08-02 21:19:26
Nu i kas tada?
Apsauginis: Ok, kvieciam policija.
Tu: Ok
Po 30 min.
Policininkas: Parodyk kisenes.

Kazkada apie 12 nakties maciau vaizdeli. Dvi mergos ir bachuras (gal kokiu
16-18 metu) linksmai sau krykstavo gatveje. Staiga sustojo policijos
automobilis, bachurui liepe pakelti rankas, apciupinejo, kiseneles
paziurejo. Pasake laisvas, isedo i automobili ir nuvaziavo. (pasirode, kad
policijos automobilyje sedejo kazkoks nukentejes) Kazkokiu pagrindu jie
neieskojo. Juolab, jei bachuriukas sumastytu ieskoti teisybes, geriausiu
atveju praleistu puse nakties komisariate "nustatant asmenybe"

xxx