Tema: Re: siandien seniuose
Autorius: bullka
Data: 2009-08-04 12:09:14
> kad dingtu noras issikalineti pries pirkeja.

O yra kokių įrodymų, kad jie išsikalinėja?
Nes argumentai, kurie yra rašomi čia newsuose - grynai tik išsikalinėjimo
skatinami. Tačiau nei vienas neparašė įtikinamo įrodymo, kad apsauginiai
išsikalinėjimų vedami tikrina tas tašes.

> papasakok prasau, kaip isivaiduoji stampu sudejima ant laptopo, mp3
> grotuvo, ir galu gale ant tos pacius kuprines- juk SSS ir kuprinem
> prekiauja.

Įsinešiau laptopą su kuprine ir pan. Gal net fotoaparatas buvo toje
kuprinėje. Išeinant sustabdė mane, paprašė parodyti turinį. Apžiūrėjo, kad
laptopas ir fotikas nenaujas - paleido. Nulis priekaištų iš mano pusės.
Labai jie tvarkingai atliko savo darbą. Sugaišau minutę.

Jei laptopas būtų buvęs naujas. Akivaizdu, kad būčiau užtrukęs ilgiau (kol
būtų išsiaiškinę ar nedingo, ar kameros ko neužfiksavo).
Bet absoliučiai nematau tame problemos. Kaip kitaip jie galėtų tai
patikrinti?