Tema: Re: siandien seniuose
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-08-01 18:29:05
Seniuose tokia tvarka del to, kad tokia betvarke nuleista is virsaus.
Aplamai ju filosofija visur ir visada ieskoti kvaileliu ir bausti uz
smulkmenas, o ypatingai dabar kai griozdiskas aparatas nebesugeba
isilaikyti, jau sumazino pardavejus, geriausius vadybininkus kurie darydavo
didziausias apyvartas ir kuriems suprantama reikejo moketi daugiausia ir
matyt apsauga suprastino ir nuo kompu isvijo i sales. Liko berazumiai
vadybininkai, nieko nezinantys sales konsultantai ir stringanti logistika,
kurios kastus seniai bando permesti tiekejams. Manau tokie monstrai galejo
dirbti burbulines ekonomikos laikais, bet dabar jiems atejo liudnos dienos.
Tas faktas, kad jie savo dukterinems fransizinems imonems nebesugeba
uztikrinti tiekimo daug ka pasako. Taigi seniuose dabar betvarke kaip
niekada.