Tema: Re: siandien seniuose
Autorius: alias
Data: 2009-08-03 20:38:19
> Jis turi teisę paprašyti, ką aš turiu kišenėse. O aš turiu teisę jam
> nerodyti. Tačiau nematau problemos nerodyti, nes šiaip sau gi jis prie
> manęs nepriėjo. Reiškia savo elgesiu sukėliau įtarimą. Kame problemos
> leisti žmogui dirbti savo darbą, už kurį jis gauna varganus 900Lt/mėn.?
> Kam jam dar reikalingi tie išsikalinėtojai?

Tai dabar jo gailėtis, kad jis tiek uždirba? O gal jam sušelpti ant antros
algos?

> O kas sakė, kad jis "ima" tik su kuprinėmis ir neskustus? Ir arkliui
> aišku, kad visi tipai su kuprinėmis yra įtartini. Tam ir yra spintelės. Ir
> kodėl neįtarti neskustų su kuprinėmis? Jeigu statistika rodo, kad tokie
> daugiausia padaro nusikaltimų?

Aha. O už spintelių saugumą jie neatsako. Jau matau, kaip žmonės ten deda
kuprines su dokumentais, laptopais, fotikais.

> Tą ir padarei, kad buvai įtartinas. A galvoji jie ten sėdi prie savo
> monitorių ir linksminasi? Tipo "davai pakratom šitą"? Na šito negaliu
> žinoti. Gal jie turi parodyti, kad dirba ir į mėn. bent penkis "ni po
> dielu" patikrinti.

Manęs paprašo parodyti kuprinės turinį. Aš atsegu, parodau, pardavėja
patenkinta sulinksi galva. Ačiū viso gero. O kad kuprinė dar 100 skyrių
turi, kur aš ir kramšotkės susikišti galėjau ir drėlę ir palapinę ir šiferio
10 kvadratų.

Tas labiausiai ir erzina, kad tas tikrinimas yra simbolinis, ir pardavėja
prieš vaizdo kameras nori pasirodyti, kad va, atseit tikrinu kuprinių
turinį. Man čia panašiau į logiką "aš žinau, kad tu nieko nepavogei, bet man
per šiandien reikia apieškoti 20 žmonių". Tai nafig taip iš viso daryti ir
gaišti žmonių laiką?

> Ar Tave irgi labai žemintų, jei vėlai vakare privažiuotų mentai, įsimestų
> į mašiną ir patikrintų dokumentus? Manęs ne. Jeigu pasitaikiau ne laiku ir
> ne vietoje, o jie kaip tik toje vietoje ieško nusikaltelio - na tai ką
> padarysi.
> Bet žemintų, jei tie patys mentai prišoka, spiria, užlaužia rankas,
> Tujina, žąsinu išvadina man net nesipriešinant - va tada tai žeistų. Bet
> ar apsauginiai parduotuvėje taip daro?

Bet policija taip nedaro. Nebe 90-ieji gi lauke.