Tema: Re: siandien seniuose
Autorius: gopas
Data: 2009-08-05 23:38:23
beje...man tai idomi situacija. nu gerai, atsegi kuprine, parodai kas yra.
ir ten yra sakykim cocacolos buteliukas truputi nugertas
ar nenugertas, kuris buvo pirktas kitoje parduotuveje. ar siaip kazkokia
preke, kuri buvo pirkta kitoj prekybos vietoj, bet ji
parduodama ir tame prekybos centre kur taves praso parodyt turini. kas tada?

as mastau kad turetu but irodymas, kad tu isidejai ta preke butent toje
parduotuveje.