Tema: Re: siandien seniuose
Autorius: bullka
Data: 2009-08-04 07:25:27
"alias" <martin@saulis.dylyt.zys.com> wrote in message
news:h577ab$dhh$1@trimpas.omnitel.net...

> Tai dabar jo gailėtis, kad jis tiek uždirba? O gal jam sušelpti ant antros
> algos?

O tai kam išsikalinėti prieš apsauginį tai taip ir nesupratau.

> Aha. O už spintelių saugumą jie neatsako. Jau matau, kaip žmonės ten deda
> kuprines su dokumentais, laptopais, fotikais.

Gi niekas neverčia ten dėti. Prie visų Senių įėjimo stovi apsauga, kuri
dėlioja štampus ant prekių. Na nematau jokių problemų dėl to.

> Manęs paprašo parodyti kuprinės turinį. Aš atsegu, parodau, pardavėja
> patenkinta sulinksi galva. Ačiū viso gero. O kad kuprinė dar 100 skyrių
> turi, kur aš ir kramšotkės susikišti galėjau ir drėlę ir palapinę ir
> šiferio 10 kvadratų.
>
> Tas labiausiai ir erzina, kad tas tikrinimas yra simbolinis, ir pardavėja
> prieš vaizdo kameras nori pasirodyti, kad va, atseit tikrinu kuprinių
> turinį. Man čia panašiau į logiką "aš žinau, kad tu nieko nepavogei, bet
> man per šiandien reikia apieškoti 20 žmonių". Tai nafig taip iš viso
> daryti ir gaišti žmonių laiką?

Na tai paemi ir parodai. Jei pas Tave 10 skyrių, tai tikram vagiui bus
merfio dėsnis ir bus pamiršęs į tą dešimtą skyrių įsidėti.
Na vis tiek argumentai absoliučiai neįtikinami.

> Bet policija taip nedaro. Nebe 90-ieji gi lauke.

Yep.