Tema: Re: Vel apie individualia veikla ir mokesciu pasikeitimus
Autorius: Doc
Data: 2009-01-11 12:38:09
Klaidingas teiginys, kad Kirkilas nedarė nieko, o Kubilius kažką daro. Todėl klaidingos ir iš to išplaukiančios išvados. Kirkilas padidino biudžeto išlaidas beveik 30% matydamas, kad jo pajamos auga. Kubilius krizės metu padidino jas dar labiau (1,4% jei neklystu) nepaisant to, kad aiškiai matė, jog biudžeto surinkti dar labiau neapiplėšinėjant žmonių nepavyks. Jei jau reiktų balsuoti kuris didesnis lochas ir banditas, tai Kubilius šitoje vietoje nugalėtojas be konkurencijos. Aišku jei Kirkilas būtų likęs premjeru, būtų galima pažiūrėti ką jis būtų daręs ir galbūt lochiškumo konkurse laurai būtų atitekę jam ::)

--
Doc