Tema: Re: Vel apie individualia veikla ir mokesciu pasikeitimus
Autorius: Memba of board
Data: 2009-01-06 23:25:01
stoves audi-bulka A6 kwatro :)
o del atskaitymu, va ka radau tax.lt, cia rasyta 12.31 d., bet neaisku ar
galioja dar :

http://mic.vmi.lt/documentpublicone.do?&id=1000057235&tree_id=1000001681

Prie nuolatinio Lietuvos gyventojo įprastinių išlaidų individualios veiklos
pajamoms gauti galima priskirti prekių, medžiagų, žaliavų, detalių ir kt.
įsigijimo išlaidas, nuomos, reklamos, palūkanų, įrankių įsigijimo, darbo
užmokesčio išlaidas, privalomojo socialinio, sveikatos draudimo įmokas,
privalomas rinkliavas, mokesčius ir kitas išlaidas, susijusias su
individualios veiklos pajamų gavimu.

Bet tai man nepaaiskina, ar Sodrai reikes moketi nuo visos gautu pajamu
sumos, ar bus galima dar atskaityti kazka?