Tema: Re: Vel apie individualia veikla ir mokesciu pasikeitimus
Autorius: Valdas Vilutis
Data: 2009-01-07 19:05:08
Tikslinam skaiciavimus pagal T:) duomenis:

Imones pelno mokestis: 50.000 - 25.000 = 25.000 x 0.2 = 5000 Lt

Like 45.000 Lt sudaro SODROS imoku baze:

SODRA - 45.000 x 0.285 = 12.825 Lt

Asmens pajamos po SODROS mokescio lieka - 32.175 Lt.

Sios pajamos apmokestinamos 9% PSD ir 15% GPM:

GPM: 32.175 - 4.000 = 28.125 x 0.15 = 4.218,75 Lt
PSD: 32.175 x 0.09 = 2895.75 Lt

Lieka "i rankas":

32.175 - 4.218,75 - 2895,75 = 25.060,50 Lt

"I rankas" lieka savininkui 50.12% uzdirbto pelno. Apmokestinimo lygis -
49.88%. Daug daugiau nei sumokama mokesciu uz samdomus darbuotojus.

--
Valdas Vilutis