Tema: Re: Vel apie individualia veikla ir mokesciu pasikeitimus
Autorius: Blynas
Data: 2009-01-11 10:55:55
"Ričardas Čepas" <rch@online.lt> wrote in message news:gkaf40$er9$1@trimpas.omnitel.net...
> Na va žiema, išeinam į lauką, šalta, drabužiai ploni, kailiniams pinigų
> nėra, per vasarą viskas pragerta, tik malkų liko.  Galima būtų pasiskolinti
> iš kaimyno, bet gėda pasirodyti ubagu.  Sugalvojam antikrizinį planą -
> parduoti malkas.  Valio, šaltą žiemą malkos brangios, iš karto gaunam krūvą
> pinigų, nusiperkam sabalų kailinius, negi pirksi prastus, ką kaimynai
> pagalvos.  Bet dabar kūrenti nėra kuom, šalta ir su kailiniais ilgai
> sėdint.  Sugalvojam griežtesnį antikrizinį planą - prisisiojam į kelnes,
> reikia juk kažką daryti, sušilti kažkaip, na.  Iš karto pasidaro šilta,
> [...]

Ką norėjai pasakyt? Ačiū Kirkilui?

> Aš manau kad čia veikiama pagal panašų principą, kaip bolševikai sprendė
> grūdų trūkumą Ukrainoj - paėmė ir nacionalizavo viską, įskaitant sėklą.  Na
> nepriteklius buvo, reikėjo kažką daryti :/

Atėmė tai, ką tu jau turi?

> Negirdėjau, kad kitose valstybėse krizė būtų sprendžiama didinat mokesčius
> verslui, tik atvirkščiai.  Mokesčius galima didinti, kai krizės nėra, ir
> tai iki kažkokios ribos.

Visi mes galim leisti sau skirtingai. Taip pat ir valstybės. Galų gale ir būdų tikslui pasiekti ne vienas yra.

> Kur jau, prisiims atsakomybę.  Kada jie bent kokią atsakomybę dėl savo
> nesąmonių buvo priisiėmę, kaip pvz. žemės padarymas kilnojamu turtu?
>
> Pasakys, ne čia ne mes kalti, čia Kirkilas viską išleido, visam pasauly juk
> krizė, o mes norėjom kaip geriau, bla bla.

Tavo krištolinis rutulys matau daugiau rodo. Kad jau aš tikrai nenoriu veltis į politinius ginčus, o taip pat į diskusijas "kas būtų jeigu būtų", o tavo argumentai tampa panašūs į prisirūkiusio, aš iš šios diskusijos pasitraukiu.