Tema: Re: Vel apie individualia veikla ir mokesciu pasikeitimus
Autorius: IksEr
Data: 2009-01-07 14:22:44
"Blynas" <blynasTRINTI@gmail.com> wrote in message
news:gk263m$2g7$1@trimpas.omnitel.net...
> "IksEr" <robertas-trink@sap.lt> wrote in message
>
> Na, man tavo pasakymas "<..> ir matant, kad niekas nesiruosia nieko daryt
> <..>" yra panašus į badymą pirštais į kitus, pasiryžus daryti taip, kaip
> kiti daro.

> Tai jei žmonės nepradės kaupti pensijoms jau dabar, tai valstybei
> nejaunėjant situacija tik blogės. Todėl privalomus atskaitymus SoDrai nuo
> visų žmonių gaunamų pajamų jau dabar privalu daryti. Ypač pagal autorines
> sutartis dirbantiem (ir ypač tiems, kurie daugiau jokio darbo neturi ir
> [...]

Mokescius reikia didinti, kai visiems gerai, o ne tada, kai blogai (t.y.,
apie tai reikejo galvoti pries 2 metus). Pasakymas, kad pensijai kaupti
reikia jau siandien, kvepia vadoveliniais pelesiais ir pensiju fondu
reklaminiu bukletu sukiais..
Beje, pagal individualia veikla dirbantys asmenys ir iki siol mokejo SoDrai,
jei ka. Tiek bazinei pensijai gauti, tiek ir papildomai pensijos daliai.
Anyway, mano manymu, dabartineje situacijoje sprendimas priimtas
neapgalvotas ir nelaiku. Su visomis is to isplauksianciomis pasekmemis.

S.Y.
XR