Tema: Re: Vel apie individualia veikla ir mokesciu pasikeitimus
Autorius: Valdas Vilutis
Data: 2009-01-07 12:17:39
lasaZ wrote:

> As siaip is Kubiliaus kalbos supratau kad jis ne velnio nesupranta ka
> jie ten pridare, o sito dalyko autoriai buvo finmino klerkai, kurie
> matomai kamsydami "mokesciu vengimo skyles" eilini karta perlenke lazda :D

Labai abejoju, ar cia finmino darbas, nebent like socdemai specialiai
pakiso kiaule konservams. Man atrodo, kad cia specialus planas
suzlugdyti Lietuvos smulkuji ir vidutini versla... Joks blaiviai
mastantis zmogus, nors kiek raukiantis ekonomikoje, tokiu sprendimu
nebutu priemes.

--
Valdas Vilutis
www.vvimone.lt