Tema: Re: Vel apie individualia veikla ir mokesciu pasikeitimus
Autorius: Blynas
Data: 2009-01-10 12:38:15
"Memba of board" <bbd007@NOSPAMgmail.com> wrote in message news:gk7urb$b8i$1@trimpas.omnitel.net...
> tai kad nieko isskyrus "sita valdzia bent kazka daro" is tamstos nesigirdi.

Tai kad kai kurie tik cypia, verkia ir plaukus raunasi, vietoj to, kad pagalvoję ir kalbėję blaiviai ir racionaliai. Kodėl gi nepabandžius atstovauti kitos pusės?

> Mes rinkiminiu lozungu jau atsiklausem,

Teisingai. Pereita prie darbų. Keista, ane? :)

> dabar paskutinius marskinius nuo
> zmoniu tavo dievukai rengia (cia as ne apie save, as dar kaip nors
> prasimushiu).

Jie man ne dievukai. Laikas išmokt vertinti pasiūlymus/elgesį atskirai nuo juos teikiančių asmenų. Taip pat tikiu sąvoka "Mažesnis blogis".