Tema: Re: internetas: KIS "spartus bevielis" vs. MV "optinis" (freda)
Autorius: e-Kerepla
Data: 2009-04-02 00:41:35
Ogo... ir vėl Tamstelės baisulinė arogancija veržias. Kuo Jūs save laikote, jog manote, kad galite spręsti kam ir kada vienokia ar kitokia greitaveika buvo daug ar mažai? Kažkaip nepamenu, jog būtumėt apgynęs daktaro disertaciją tema "Interneto paslaugų kokybiniai rodikliai" ar panašiai.
Ir tikrai ne Jums spręsti apie mano beraštiškumą, kai patsai nesugebate anei vieno sakinio rišliai suskrebenti be skyrybos, rašybos, stiliaus ir kultūros klaidų.
O štai dėl TEO - vėlgi eilinis melas. Tiek SG1, tiek E14, nors ir gerokai pavėluotai, bet buvo paklota optika, kai KIS tik daug melavo, jog neva taipogi turi optiką, pakol neišlindo yla iš maišo.