Tema: Re: internetas: KIS "spartus bevielis" vs. MV "optinis" (freda)
Autorius: e-Kerepla
Data: 2009-03-31 16:03:39
Hmm... tai, kad aš tik leptelėjau teiginius, jog: 1) KIS'o internetas Fredoje toli gražu ne spartus; 2) didžioji dalis buvusių KIS'o vartotojų Fredoje permigravo ant MS bei TEO (kurie pasiūlė gerokai spartesnius internetus); 3) mažoji dalis likusių vartotojų buvo priversti pasikeisti planus, nes KIS'as nesugebėjo patiekti deklaruojamų greičių.
Aš čia kažkokių problemų nematau. Čia problemas mato nekaikurie asmenys, kurie stengiasi išsijuosdami meluoti ir paneigt akivizdžius faktus.

Ir dar kartą paiskartosiu... dlia osobo tupych kaip sakant... nes matau sunku diskusiją sekti ir suvokti. 'Ryšys' kai buvo blogas, tai ir liko. 'Ryšio' niekas nesutaise. Tiesiog pakeite planus (downgradino) t.y. gerokai sumažino juose deklaruojamą gritaveiką, kad tas 'ryšys' atrodytu veikiantis normos ribose.

Jeigu Jums atrodo, jog _planų_pakeitimas_ = _ryšio_sutvarkymui_, tai čia jau Jūsų problemos....   ;/