Tema: Re: internetas: KIS "spartus bevielis" vs. MV "optinis" (freda)
Autorius: psycho
Data: 2009-03-30 18:22:45
Kadangi esu tik kokiais 99% tikras, kad skambinta buvo i KIS, tai
nesigincysiu, siaip net paplitusio failo meta info artist nurodytas
8656XXXXX -> 837339900, pagooglinus nesunku rast kokiam tiekejui 339900
numeris priklauso, ar bent priklause. Be to esu to zmogaus kaimynas ir siek
tiek padeti zinau ir pats tuo metu naudojausi tuo tinklu ir zinau kam tuo
metu priklause tas tinklas ir kam buvo skambinta (bet gal kartais ne ten
pataike, todel nesu 100% tikras, o tik 99).