Tema: Re: internetas: KIS "spartus bevielis" vs. MV "optinis" (freda)
Autorius: e-Kerepla
Data: 2009-03-24 19:34:32
"Raimis" <none@none.lt> wrote in message news:gqb2gv$hmf$1@trimpas.omnitel.net...
> Galim :)
>
> duotu momentu i testbox musu tame raj.
>
> 0% [                                     ] 3,590,992      4.26M/s
<SKIPED>
> 7% [=>                                   ] 1,013,328    356.63K/s
> 8% [==>                                  ] 1,116,136    365.14K/s
>
> Planas Wkis-1
>
> Dar klausimu turi ?

Tai, kad aš klausimų nelabai ir turėjau. Aš tik teiginius rašiau...
Šiaip, pamastymas... matau demonstruojamas planas W-KIS1 (8mbps/4mbps/50lt) ganėtinai kardinaliai skiriasi nuo tiek mano, tiek mano kaimynų turėtų KIS1 planų (NERIBOJAMA!!!ala100mbps/7mbps/50lt). Galiu daryti išvadą, jog šiai dienai, su likusiu vartotojų kiekiu ir 'apkarpytais' W-KIS1 planais, didelių realios greitaveikos neatitikimų nuo deklaruojamos gal ir nesijaučia.
Grįžtant prie deklaruojamos KIS1 plano greitaveikos, tai net ir ši, ganėtinai neišdirbta greitaveikos matavimo/demonstravimo metodika, toli gražu neatitinka turinčių atspindėti rezultatų.

O šiaip, vieną klausimą turiu... ar dar likę minėtame rajone vartotojų, kurie nepasikeitę planų ir sėdi su senaisiais KIS1/2/3, taip gerokai permokėdami už pilnai nesuteikiamas paslaugas?  ;-]]