Tema: Re: internetas: KIS "spartus bevielis" vs. MV "optinis" (freda)
Autorius: Raimis
Data: 2009-03-26 17:19:19
Fredoje galioja tik W- Planai
is kur istraukei,kad parduodam ten optinius planus
"e-Kerepla" <abiuze@tundra.ru> wrote in message 
news:gqg3o8$2gj$1@trimpas.omnitel.net...
> NNaa... nors kaina taipogi esti vienas iš paslaugos 'kokybinių' parametrų, 
> ji manęs šioje situacijoje nelabai domina. Šioje diskusijoje aš bandau 
> kalbėti apie deklaruojamas ir realiai pateikiamas greitaveikas, bei 
> KIS-1/2/3 ir W-KIS-1/2/3 planų skirtumus (pagal greitį, o ne kainą).
> Paslaugos KAINĄ aš paliečiu tik tuo, jog teigiu, kad tiekėt planus 
> KIS-1/2/3 (po 50/80/110Lt), o realiai greitaveika net nesiekė 
> deklaruojamos MINI planui (po 35Lt).
> Taigi jei žmogas moka 110Lt ir turėtų gauti 100/16mbps, o realiai gauna 
> greitaveiką, kuri mažesnė nei su planu po 35Lt, gaunasi, kad Jūs iš 
> žmogaus pavagiat 75Lt kas mėnesį. ;-]]
> Ar vis dar neaišku?  ;-]
>
> O man viskas patinka. Tiesiog labai smarkiai pasikeitė požiūris į Jūsų 
> kontorėlę, kai Jums tapau Klientu, o ne Tiekėju...  ;]
> Be to ir Tamstelės bandymai apsimesti durnium, konkurentų juodinimas, bei 
> šiaip baisulinė arogancija Jūsų kontorėlei garbės nedaro....
>
>
> "Raimis" <none@none.lt> wrote in message 
> news:gqf9r3$k7f$1@trimpas.omnitel.net...
>>o tu tikrai  paziurek i kainas :)
>> tai taip ir nesuprantu,ka tau nepatinka :)
>>
>> "e-Kerepla" <abiuze@tundra.ru> wrote in message news:gqe9db$qo3tai
>> $1@trimpas.omnitel.net...
>>> Susigaudyk situacijoje, tada lok...
>>> Ar čia šiaip, taip skaudu kai kas primena, jog net ir toks didis ir 
>>> rimtas
>>> Tiekėjas kartais apsišika?...
>>>
>>> "Raimis" <none@none.lt> wrote in message
>>> news:gqdqlg$690$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Klausyk,pasiziurek i kainas tada lok :)
>>>>
>>>> "e-Kerepla" <abiuze@tundra.ru> wrote in message
>>>> news:gqdk4m$sn7$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Šiaip sakyčiau ne tik tingėjimas, bet ir vagystė vidurį baltos
>>>>> dienos....
>>>>> ...nes, Tiekėjas, matydamas, jog nesugeba patiekti Vartotojui 
>>>>> paslaugos
>>>>> pagal tam tikrus tos paslaugos kokybinius parametrus, turėtų apie tai
>>>>> pats
>>>>> pranešti Vartotojui ir nuolankiai atsiprašydamas pasiųlyti jam
>>>>> pasikeisti
>>>>> planą į pigesnį... o ne apsimetinėti, kad paslauga veikia idealiai ir
>>>>> toliau lupti pinigus 'kaip už gerą'...  ;-]]
>>>>>
>>>>>
>>>>> "trigras" <trigras@gmail.com> wrote in message
>>>>> news:gqcf8v$pr5$2@trimpas.omnitel.net...
>>>>> e-Kerepla wrote:
>>>>>> O šiaip, vieną klausimą turiu... ar dar likę minėtame rajone 
>>>>>> vartotojų,
>>>>>> kurie nepasikeitę planų ir sėdi su senaisiais KIS1/2/3, taip gerokai
>>>>>> permokėdami už pilnai nesuteikiamas paslaugas?  ;-]]
>>>>>>
>>>>>
>>>>> Et matai, tas tingejimas ..
>>>>
>>>>
>>
>>