Tema: Re: internetas: KIS "spartus bevielis" vs. MV "optinis" (freda)
Autorius: e-Kerepla
Data: 2009-03-26 19:36:05
Ne. Aš tik išdėsčiau faktus, kurie visi yra teisingi, bei kurių Jūs nesugebėjot paneigti. O tik apsimesdamas visišku durnium, bei 'įjungęs' totalų dalbajobo režimą, tatai bandote vadinti nesamonėmis. Ir rodos visi tai supranta, bet tik ne Jūs. Bandote meluoti ne tik kitiems, bet ir pats sau. Todėl nuo šiol tiek aš, tiek mano kolegos Jūsų kontorą vadinsim jau ne šauniausiu bei patikimiausiu Interneto Tiekėju kaune, o vagių ir melagių irštva. Ir tatai jau bus konkrečiai Jūsų, Ponas Raimundai, nuopelnas.
Tikrai apmaudu, kai nors ir vienui vienas bet tiek perdetai arogantiškas darbuotojas taip juodina savo atstovaujamą Bendrovę, leidžia sau Įmonės vardu veltis į mažvaikiškus pizdelinimus, bei klijuoja jai tokias neigiamas etiketes.... ;/