Tema: Re: internetas: KIS "spartus bevielis" vs. MV "optinis" (freda)
Autorius: e-Kerepla
Data: 2009-03-24 17:39:46
Akiplėšiškas melas.
Dažnai reali greitaveika, būdavo, skirdavos nuo deklaruojamos net iki 5-10 kartų.
Nekalbu jau apie ganėtinai dažnus visiškus ryšio nutrūkimus.
Kadangi dar ne visi Fredoje nuo Jūsų atsijungė, tai galim už rankytės atvesti ir vizualiai prademonstruoti "kas parasyta,ta ir duoda" vadinamą paslaugos veikimą...  ;]