Tema: Re: internetas: KIS "spartus bevielis" vs. MV "optinis" (freda)
Autorius: Raimis
Data: 2009-03-26 20:27:56
"e-Kerepla" <abiuze@tundra.ru> wrote in message
news:gqgee5$ftn$1@trimpas.omnitel.net...

> Ne. Aš tik išdėsčiau faktus, kurie visi yra teisingi, bei kurių Jūs
> nesugebėjot paneigti.

Nefiga,as tau pasakiau kaip yra,bet jei tu durnas ir nedaina tai pats
kaltas.

 O tik apsimesdamas visišku durnium, bei 'įjungęs' totalų dalbajobo režimą,
tatai bandote vadinti nesamonėmis. Ir rodos visi tai supranta, bet tik ne
Jūs.

Su durnium kitaip nera kaip ir kalbet :)

 Bandote meluoti ne tik kitiems, bet ir pats sau. Todėl nuo šiol tiek aš,
tiek mano kolegos Jūsų kontorą vadinsim jau ne šauniausiu bei patikimiausiu
Interneto Tiekėju kaune, o vagių ir melagių irštva. Ir tatai jau bus
konkrečiai Jūsų, Ponas Raimundai, nuopelnas.

Kaip tu nori taip vadink,tai tik tavo numone,gal kada isgeriam alaus :)
papasakosi man dar ka nors ? :)
pastatysiu alaus kokio nasarom :)

> Tikrai apmaudu, kai nors ir vienui vienas bet tiek perdetai arogantiškas
> darbuotojas taip juodina savo atstovaujamą Bendrovę, leidžia sau Įmonės
> vardu veltis į mažvaikiškus pizdelinimus, bei klijuoja jai tokias
> neigiamas etiketes.... ;/

As savo nejuodinau tik TAU durneli  bandziau pasakyt,kad KIS turejo apskirai
viena plana kada pradejo fredoje kazka teikti,tai ir liko sutartys
su KIS1 o ne WXXX,Bt to koks tau skirtumas,vistek atsijungei savo E14 name
paslauga pasjungei kazka kita nu ir MALADEC :)

Ir dar :) as cia nedirbu :)