Tema: Re: internetas: KIS "spartus bevielis" vs. MV "optinis" (freda)
Autorius: e-Kerepla
Data: 2009-03-26 16:33:44
NNaa... nors kaina taipogi esti vienas iš paslaugos 'kokybinių' parametrų, ji manęs šioje situacijoje nelabai domina. Šioje diskusijoje aš bandau kalbėti apie deklaruojamas ir realiai pateikiamas greitaveikas, bei KIS-1/2/3 ir W-KIS-1/2/3 planų skirtumus (pagal greitį, o ne kainą).
Paslaugos KAINĄ aš paliečiu tik tuo, jog teigiu, kad tiekėt planus KIS-1/2/3 (po 50/80/110Lt), o realiai greitaveika net nesiekė deklaruojamos MINI planui (po 35Lt).
Taigi jei žmogas moka 110Lt ir turėtų gauti 100/16mbps, o realiai gauna greitaveiką, kuri mažesnė nei su planu po 35Lt, gaunasi, kad Jūs iš žmogaus pavagiat 75Lt kas mėnesį. ;-]]
Ar vis dar neaišku?  ;-]

O man viskas patinka. Tiesiog labai smarkiai pasikeitė požiūris į Jūsų kontorėlę, kai Jums tapau Klientu, o ne Tiekėju...  ;]
Be to ir Tamstelės bandymai apsimesti durnium, konkurentų juodinimas, bei šiaip baisulinė arogancija Jūsų kontorėlei garbės nedaro....