Tema: Re: internetas: KIS "spartus bevielis" vs. MV "optinis" (freda)
Autorius: e-Kerepla
Data: 2009-03-27 00:31:53
Ajajaij kaip susijaudinom... ajajaij kaip susinervavom...
Dar nesu sutikęs tokio žmogaus, kuris taip sunkiai priimtų konstruktyvią kritiką.  ;]
Neįdomu man jau nei tokie šokinėjimai nuo minties prie minties, kurie, beje, visai ne į temą; neydomu ir bandymai pasiteisinti, ar kažką pateisinti, kas jau istorija... nekalbu jau apie kalbos kultūrą, stilių, patį minčių dėstymą. ;/
Ir apskritai neįdomu man ar Tamstelė dabar ten dirba, ar, atsiprašant, 'šūdą mala'. Esmė, jog reprezentuojant minėtąją Bendrovę kaipo vos ne jos oficialiu atstovu spaudai ir ryšiams su visuomene, beigi jos vietininku Newsuose, reikėtų biskiuką išaugti (plačiaja prasme) ir suprasti, kad kalbat ne kokios garažinės/pusrūsio kontorėlės, o koja kojon su didžiaisiais IPT einančios Bendrovės vardu. Todėlgi šioje vietoje nelabai žiūrisi toks budulėlio, virinančio duslintuvus, 'bazaras' (čia vėlgi hiperbolė, todėl nereikia suprasti tiesiogiai).
Sėkmės! ;]