Tema: Re: internetas: KIS "spartus bevielis" vs. MV "optinis" (freda)
Autorius: IksEr
Data: 2009-03-24 21:43:58
px neribojamo greicio magistrale, kai kas kilometra reik stabtelt prie
kiosku susimoket uz pravaziavima...

Analogiska ir su optika - px, kiek ji gali teoriskai praleisti, kai ant jos
ne vienas ir ne du neidealiai sukonfiginti mazgai kabo... Nuo to, kad as su
artimiausiu ruoteriu turesiu kad ir suknista gigabita, man silciau nebus,
jei centrinis ruoteris bus uzsizagsejes nuo srauto, kreivai surasytu
taisykliu ar dar bbz nuo ko.

S.Y.
XR