Tema: Re: Sugar-free
Autorius: ManXP
Data: 2015-01-29 15:46:54
As nesakau, kad cukrus yra pyzdiec koks blogis. As asmeniskai jo stengiuosi
nevartot todel, kad nenutukciau, nes labiau uz viska nekenciu daryt kardio.
Man lengviau pusmeti valgyt vien tik visokias virtas krutineles ir panasu
slamsta, nei per savaite keliasdesimt minuciu skirt kardio :)

"Masala"  wrote in message news:madd48$3kf$1@trimpas.omnitel.net...

Nesuprantu as tokiu sportininku. Atrodytu, jei zmogus sportuoja, jo tikslas
sveikata, gera savijauta. Bet yra tokiu (yra keli ir klube kuriame lankausi
as) kurie vartoja narkotikus, daug alkoholio, o kitiems irodineja, kad cia
neiko tokio, palyginus su cukraus zala :)