Tema: Re: Sugar-free
Autorius: valytojas
Data: 2014-12-16 23:06:31
Pietu nevalgai, vakare imi 0.7(gal 0.2 pakanka) ant galvos be zakuskes, ryte
kopustu rasalas+mineralinis, pietu nevalgai ir programa kartoji. Tai po
savaite kiek numeti svorio?
Nenori užpatentuot coolerio lieknėjimo programos? (:

"cooleris"  wrote in message news:m6pdth$lhc$1@trimpas.omnitel.net...

Mano nuomone tai cukraus kaip tik reikia kuo daugiau
Nes alkoholis kelia medzegu apikaita
Ir degina organizma, iskarto ikaisti prakaitas ispila
Energetinis irgi kelia apykaita
Tai jei nemaitinti degina viska kas dega aplinkui