Tema: Re: Sugar-free
Autorius: bzik
Data: 2014-12-18 11:34:13
viskas priklauso nuo to ką ir kaip geria. Turintys pinigo geria gausiai
užkąsdami ir dažniausiai turi viršsvorį.
Kai gėrimas tampa problema, maisto pinigus perima alkoholis. Paskaičiuokim.
1 g alkoholio yra 7 kalorijos. Normalus poreikis nesportuojančiam vidutiniam
vyriškiui bent 2000 kalorijų neliesėjimo režimu. 2000/7=286 g alkoholio
(gryno). Rašoma, kad 100ml 40% degtinės turi 31,7g alkoholio (maniau kad 40
:)). Tokiu atveju reikiamam kiekiui kalorijų reikia beveik 900 ml degtinės.
Tiek išgert reikia ne tik sveikatos, bet ir lėšų (~30Lt, kas reikštų 900Lt
mėn, kas rimtam alkoholikui retai prieinama suma). Realiau, kad išgeriama
iki 500ml, kitas kalorijas susigaudant maistu, jei jam pakanka pinigų.
Rimtai geriantys paprastai rūko. Nikotinas slopina alkio pojūtį ir kažkiek
greitina medžiagų apytaką = rimtai geriantis nejaus alkio, jei bus
neprivalgęs, ir laike sudegins kūno riebalus.

"ManXP"  wrote in message news:m6u5e8$u64$1@trimpas.omnitel.net...

Matei nutukusi nuo alkoholio? As ne.

"nekas"  wrote in message news:m6sh4b$a09$1@trimpas.omnitel.net...

1g angliavandeniu (t.y. cukraus) yra 4 kcal.
1g alkoholio yra 7 kcal