Tema: Re: Sugar-free
Autorius: Raimis
Data: 2014-12-30 13:39:19
taip nesirisa,bet manau supratai ka pasakyt norejau :)

dauguma gerianciu i savaite 2-3 kartus ale "saugu kieki "  kieki alkocholio
yra nutuke asmenys,tai pritaikyta klausimui frazei

>siaip tai si ideja yra patvirtinta praktikoje - pasiziurek i alkoholikus

atsakymas taip maciau ne viena  stora alkoholika :)

R.

"eSSas"  parašė naujienų news:m7opro$sr9$1@trimpas.omnitel.net...

2014-12-28 13:06, Raimis rašė:

> teko ir ne viena,mase alkocholiku geria ir valgo,kalba neina apie
> bomzus.Kalba apie normalius visuomeninius
> alkocholikus,kuriu yra daugiau nei atrodo :)

"normalius visuomeninius alkocholikus". Man pirmi du žodžiai nesiriša su
trečiuoju, iš čia ir kita (?) alkoholizmo samprata.

Raganų medžioklės virtuozai, akivaizdu, turi itin nuosavą alkoholiko
apibūdinimą

S.