Tema: Re: Sugar-free
Autorius: ManXP
Data: 2014-12-30 16:23:33
Siaip man nuskausminamu triguba doze leido paskutini karta, ir tai vos
neklykiau is skausmo, bet ketvirta doze leist atsisake, motyvuojant, kad po
to galiu neatsikelt. Su sniegu nebendrauju :)

"Tebaatusasula"  wrote in message news:m7u8rn$c53$1@trimpas.omnitel.net...

Na daktare( anesteziologe) mano kaimynui pasakojo kad jam triguba migdomuju
doze leido kad zmogus pries operacija uzmigtu, bo anas diena is dienos
anglijoj kokaina niuchino tai jo irgi nei migde nei ramino po pirmos dozes