Tema: Re: Sugar-free
Autorius: ManXP
Data: 2014-12-16 15:19:55
Zinojau, kad taip parasysi :) Nes pagal tokia logika iseina, kad jeigu jau
tarkim cigaretes rukai, tai ir heroina gali leistis - nu vistiek jau zaloji
organizma, tai absoliuciai jokio skirtumo kiek zalosi

"eSSas"  wrote in message news:m6palq$inj$1@trimpas.omnitel.net...

On 12/16/2014 2:56 PM, ManXP wrote:
> Tiesiog nesinori nutukt, bereikalingai sukelt cukraus kieki kraujyje
> trumpam momentui, ir pan. Skardinej apie 25-30 gramai gryno cukraus, kai
> vartoju alkoholi, isgeriu energetinio maziausiai litra, tai vat ir
> prasau - per vakara turim >100 gr gryno cukraus.

Mano kukliu biocheminiu išsilavinimu tikint, alkoholis (etanolis)
degtinėje pats turi nemenkai kalorijų. Jo skilimo kūne produktai -
ketoniniai kūnai - verčiami į įvairius metabolitus, tarp kurių apykaitos
produktų yra ir riebalai (tarpininkas - acetil-kofermentas A). Etanolio
poveikis (kartu su kofeinu) organizmui - kur kas didesnis, nei to vargšo
cukraus redbulyje. Beje, su pastarojo pakaitais viskas gali būti dar
liūdniau.

Apie ką aš - geriant bent kiek žymesniais kiekiais, rūpintis dėl
suvartojamo cukraus prilygsta rūpesčiu dėl šukuosenos branduolinio karo
atveju

S.