Tema: Re: Sugar-free
Autorius: servisas
Data: 2014-12-17 11:56:50
Siaip as galiu gyventi 110 laipsniu temperaturoj.
Ir dar galiu gyventi +3 laipsniu vandeny.
Netiki? Taigi pirty pasedi, po to i salta vandeni isoki, ir ka- gyvas!
Biski nesamone, sakysi, bet tavo pasakymas analogiskas- geriu bruda
sumaisyta su brudu ir dar gal galit pasiulyt koki pusbrudi damaisyt, kad
svorio nepriaugti. Jau keli menesiai ir nieko, gyvas.
Bet kalba yra apie laikotarpi dar po 10 metu, ar tiek nesiruosi gyvent?
Turim cia viena toki, raumenis pumpavo su medikamentais- viskas zjb, ka jus
snekat, o praejo 5 meteliai ir psichiatro pastovus pacientas, visokie baimes
priepuoliai ir haliucinacijos. Ir koks sveikuolis dar pasidare, bet jau
prarasto nebesugrazinsi.