Tema: Re: buitiniai peiliai
Autorius: karolis
Data: 2014-11-21 14:34:57
as tai bled nesuprantu, tu pavydi jiem ar kaip? nu nori tegu perka, gal jie
ne del to perka kad zuvies pagaut, o kad komfortiskai zvejot. turiu draugu
kuriu zvejybine iranga kainuoja kelis kartus brangiau nei mano, nei karto
minties nebuvo kad jie lochai kurie prisipirke brangios irangos tam kad
prisipirkt. lygiai taip pat jiem px ka as perku

"spakainas"  parašė naujienų news:m4n8c0$1ie$1@trimpas.omnitel.net...

Vsio xuijnia krome pčiol. Geriausias vaizdelis kai privažiuoja krūva
"karpininkų" su penkiaženklėm sumom kainuojančia įranga, gultais,
pipypalkom ir kita xuijnia, susimeta meškeres ir stebi, kaip šalia
diedukas su sovietiniu teleskopu be 2 viršutinių dalių su statybine
žylka traukia oru 5kg karpį ant duonos.