Tema: Re: buitiniai peiliai
Autorius: karolis
Data: 2014-11-21 10:35:11
yra dalis tame tiesos, bet:
kai pradejau pirkt tik reikalingus irankius ir tik skirtus profesionaliam
naudojimui (tai nereiskia kad kainuoja bile kiek), pasidare ramu kad nereiks
kas pusmeti pirkt vis kazka, nes pvz peiliai jau koki desimtmeti pas mane -
ner jokiu nusiskundimu, puodai irgi - rankenos neluzta, danga kiek buvo
prisvilus visada puikiai issiplauna ir daugiau nesvyla. O profesionalu
daigta naudot ir patogumas/malonumas kitas. Todel dabar stengiuosi viska
pirkt specializuotose parduotuvese.

bet kiekvieno teise rinktis :)

"bzik"  parašė naujienų news:m4mme8$j1a$1@trimpas.omnitel.net...

aš paprastas vartotojas, o ne profesionalus virėjas :) Šimtai litų už peilį
netinka.