Tema: Re: buitiniai peiliai
Autorius: karolis
Data: 2014-11-21 14:05:35
p.s. indaploveje neploviau, tai del sito tikrai negaliu nieko garantuot

"bzik"  parašė naujienų news:m4n9kl$2ti$1@trimpas.omnitel.net...

ačiū, kainos tinka. Jei quttin nepasiteisins, ieškosim stalgast :)

"karolis"  wrote in message news:m4n8hi$1oq$1@trimpas.omnitel.net...

siaip tai keliant kazkokius reikalavimus reiktu kelt ir kaina :)
kaip ne ekspertas pasakysiu, lenkiski stalglast tikriausia isipaisys i tavo
kainu kategorija, man jie patiko
http://www.stalgast.eu/uploads/katalogi/ex/stalgast-catalog-2014-ENG.pdf

"bzik"  parašė naujienų news:m4n77d$ea$1@trimpas.omnitel.net...

ok, paklausiu eksperto kitaip: kokie peiliai 20-30 lt/vnt kainų kategorijoje
yra pakankamai geri, nebijo indaplovės bei atmestino elgesio?  Daugiau už
virtuvinį peilį nematau prasmės mokėt. Man peilis turi įtakos tik gamybos
patogumui, bet nedaro patiekalo geresniu. Niuansai prasideda kai tai yra
visos dienos darbo įrankis ( kaip patogu ir ergonomiška dirbti, kaip greit
atšimpa, kaip greitai dyla, kiek yra universalus skirtingų produktų
apdorojime).
Jei atsakymas bus - "imk nors ir už 3 lt, vis tiek bus tas pats š...,
sutaupysi", tuomet apsikeitimas nuomonėmis baigtas :)

Čia ne peilis, o peilio formos daiktas... :D