Tema: Re: buitiniai peiliai
Autorius: ManXP
Data: 2014-11-21 12:55:30
O kodel (tavo asmenine nuomone) nesupranta?

"shimtas kinieciu"  wrote in message

nu bet ishtikro nesupranta. nu bet nieko ce baisaus. nevisiems suprast ir
butina ;)

"ManXP"  wrote in message news:m4n5dd$uda$1@trimpas.omnitel.net...

Tai kad ne as sakau, kad tie, kurie nenusiperka profesionalaus daikto, nieko
nesupranta :)

"eSSas"  wrote in message news:m4n4k1$to7$1@trimpas.omnitel.net...

On 11/21/2014 11:13 AM, ManXP wrote:
> Nieko asmenisko, bet... Ar tik nepataikai i kategorija useriu, kuriu
> "profesionalumas" ir auksti reikalavimai baigiasi mazdaug tis kokiais 5
> kilolitais? Nes zinau N tokiu, kurie naudoja tik "kokybiskus" ir "gerus"
> daiktus, nes jie "supranta" ju verte. Tik paprastai tokie daiktai buna
> smulkmenos eilines. Ir tokie "profesionalai" kazkodel gyvena 20 metu
> senumo butuose, arba vazineja su visokiais Audi ar VW, kas man yra
> keista, nes turetu gyvent pilyse ir vazinet su Maybach ar Bentley. Nes
> taigi jiems reikia auksciausios klases, visa kita - gavno. O realybe
> [...]

Argumentacija tai tokia rusiškai-tarybinio stiliuko. Nurodinėjanti, kaip
kiti (TAVO supratimu) turėtų gyventi. Mes visi sprendžiam pagal savo
sugedimo laipsnį, bet ar tikrai būtina jį demonstruoti ;-)?

Nieko asmeniško, suprantama

S.