Tema: Re: buitiniai peiliai
Autorius: shimtas kinieciu
Data: 2014-11-21 12:51:28
tai jei neyperki maibaxu tai ir su trusikais suplishuseis reik vaiksciot? ir
keuru kibiru shiukshles nesht? ;)

"ManXP"  wrote in message news:m4n588$u8n$1@trimpas.omnitel.net...

Darbas yra kitas reikalas. Mintis buvo tokia, kad jeigu gyveni pagal aukstus
standartus, tai tuos standartus reikia palaikyt visur. O ne juos nuleist ir
apsimest, kad "man gerai ir taip", kai kazkurioj srity ausktos klases
daikta/paslauga gali gaut ne uz 1K, o uz koki 100K litu. Nes jeigu zmogus
gyvena pagal savo galimybes, tai dar nereiskia, kad jis nesupranta apie
daiktu kokybe (vien del to, kad perka savo lygio daiktus, nors galetu isigyt
ir brangesnius)

"karolis"  wrote in message news:m4n28r$ru0$1@trimpas.omnitel.net...

virtuves shefai isvis turetu su sraigtasparniais skraidyt, nes ju peiliai
tai jauciu kokia 5-10x brangesni nei mano :))

"karolis"  parašė naujienų news:m4n0qi$qq9$1@trimpas.omnitel.net...

matyt pataikau, nes automobilio isvis neturiu, ir gyvenu kokiu 70-100 metu
senumo bute
:))

"ManXP"  parašė naujienų news:m4mvo4$ptg$1@trimpas.omnitel.net...

Nieko asmenisko, bet... Ar tik nepataikai i kategorija useriu, kuriu
"profesionalumas" ir auksti reikalavimai baigiasi mazdaug tis kokiais 5
kilolitais? Nes zinau N tokiu, kurie naudoja tik "kokybiskus" ir "gerus"
daiktus, nes jie "supranta" ju verte. Tik paprastai tokie daiktai buna
smulkmenos eilines. Ir tokie "profesionalai" kazkodel gyvena 20 metu senumo
butuose, arba vazineja su visokiais Audi ar VW, kas man yra keista, nes
turetu gyvent pilyse ir vazinet su Maybach ar Bentley. Nes taigi jiems
reikia auksciausios klases, visa kita - gavno. O realybe tokia, kad tiesiog
neturi pinigeliu apie "auksta klases" pasireikst kitose srityse. Velgi,
netaikau grynai tau.

"karolis"  wrote in message news:m4mtfv$o8e$1@trimpas.omnitel.net...

yra dalis tame tiesos, bet:
kai pradejau pirkt tik reikalingus irankius ir tik skirtus profesionaliam
naudojimui (tai nereiskia kad kainuoja bile kiek), pasidare ramu kad nereiks
kas pusmeti pirkt vis kazka, nes pvz peiliai jau koki desimtmeti pas mane -
ner jokiu nusiskundimu, puodai irgi - rankenos neluzta, danga kiek buvo
prisvilus visada puikiai issiplauna ir daugiau nesvyla. O profesionalu
daigta naudot ir patogumas/malonumas kitas. Todel dabar stengiuosi viska
pirkt specializuotose parduotuvese.

bet kiekvieno teise rinktis :)

"bzik"  parašė naujienų news:m4mme8$j1a$1@trimpas.omnitel.net...

aš paprastas vartotojas, o ne profesionalus virėjas :) Šimtai litų už peilį
netinka.