Tema: Re: buitiniai peiliai
Autorius: ManXP
Data: 2014-11-21 14:24:31
Bet tu lygtais neaiskini, kad tie, kurie tokio peilio neturi (ir naudoja
peilius is maximos, o ne is specialiazuotu parduotuviu), neismano apie tai,
kokie peiliai yra geri

"tranzoo"  wrote in message news:m4n8uj$27a$1@trimpas.omnitel.net...

truputi sumaisiai kas yra irankis...

prie peiliu, atsuktuvu, dreliu etc. as nestatyciau automobilio.

ant mano peilio isvis nieko neuzrasyta, ir man px kas uzrasyta ant mano
suktuko. man svarbu, kad irankis atliktu savo funkcija, butu kuo patogesnis
ir patikimesnis. Niekada rinkdamas iranki net nesusimasciau, koks as busiu
"krutas" ji turedamas.