Tema: Re: buitiniai peiliai
Autorius: eSSas
Data: 2014-11-21 10:43:10
On 11/21/2014 10:35 AM, karolis wrote:
> yra dalis tame tiesos, bet:
> kai pradejau pirkt tik reikalingus irankius ir tik skirtus
> profesionaliam naudojimui (tai nereiskia kad kainuoja bile kiek),
> pasidare ramu kad nereiks kas pusmeti pirkt vis kazka, nes pvz peiliai
> jau koki desimtmeti pas mane - ner jokiu nusiskundimu, puodai irgi -
> rankenos neluzta, danga kiek buvo prisvilus visada puikiai issiplauna ir
> daugiau nesvyla. O profesionalu daigta naudot ir patogumas/malonumas
> kitas. Todel dabar stengiuosi viska pirkt specializuotose parduotuvese.

Mane glumina toks paprastas momentas: užeini į (tarkim) Scilį ir randi
restoranams skirtų peilių stirtą dviženklių-triženklių sumų zonoje.
Plonos geležtys, plastikinės rankenos, į kurias vien pažiūrėjus nupurto.
Tada eini į internetą ir susirandi japoniškų peilių išpardavimą -
štukytė atpiginta iki 200 svarų. Norėtųsi viduriuko. Kur jį rasti?

Apie metalų lydinių parametrus truputį nutuokiu. Nenutuokiu, kur gauti
konkretaus firminio gamyklinio peilio lydinio sudėtį. Any hints ;-)?

S.