Tema: Re: buitiniai peiliai
Autorius: karolis
Data: 2014-11-21 11:34:58
Visus peilius gali plaut kaip nori ir galast kaip nori. As savo peiliu
nesaugau, saugau tik pirstus. Nesuprantu kam reikalingi 5 peiliai, man
uztenka 3.

kaip ir sakiau - kiekvienam savo

"bzik"  parašė naujienų news:m4mu9o$orh$1@trimpas.omnitel.net...

Pagrinde virtuvėj sukas namų fėja. Ji žiūri paprastai - jei yra indaplovė,
ji ir plauna. Peilis turi pjaut ir ne daugiau. Jei daiktas reikalauja
specialios priežiūros ir saugojimo, jis netinka.
Todėl geriau 5 eiliniai peiliai, kuriuos gali bet kaip plaut ir galąst, nei
1 ypatingai patogus ir geras, kurį turi saugot.

"karolis"  wrote in message news:m4mtfv$o8e$1@trimpas.omnitel.net...

yra dalis tame tiesos, bet:
kai pradejau pirkt tik reikalingus irankius ir tik skirtus profesionaliam
naudojimui (tai nereiskia kad kainuoja bile kiek), pasidare ramu kad nereiks
kas pusmeti pirkt vis kazka, nes pvz peiliai jau koki desimtmeti pas mane -
ner jokiu nusiskundimu, puodai irgi - rankenos neluzta, danga kiek buvo
prisvilus visada puikiai issiplauna ir daugiau nesvyla. O profesionalu
daigta naudot ir patogumas/malonumas kitas. Todel dabar stengiuosi viska
pirkt specializuotose parduotuvese.

bet kiekvieno teise rinktis :)

"bzik"  parašė naujienų news:m4mme8$j1a$1@trimpas.omnitel.net...

aš paprastas vartotojas, o ne profesionalus virėjas :) Šimtai litų už peilį
netinka.