Tema: Re: savadarbė ruginė duona
Autorius: Tomoshokas
Data: 2014-06-18 21:44:19
Ant pakelio rašo kad 100 proc. ruginiai miltai ir tiek ;) Ir jie iš viso
  vieninteliai ruginiai Delhaize-o tinkle ;)

Šiaip jei pakeliui, kartais nusiperkame rupaus malimo miltų iš
kooperatyvo tai maišant Delhaiz-inius ir kooperatyvinius 50/50 gaunasi
šiek tiek rugštokoka man.

Duona ir taip ganėtinai rudai/juoda gaunasi ;)

Jei gerai pamenu tai plikyta anskčiau švž. Marijos žemje buvo vadinama
Palangos duona tokia su tamsia skūra, bet labai šviesiu vidumi.
Iš šito recepto tokia nesigauna, gaunasi tamsiai ruda Lietuviška duona ;)