Tema: Re: savadarbė ruginė duona
Autorius: ALORA
Data: 2014-06-09 10:29:15
aš urgi ilgai kepiau pagal vieną receptą ir, aišku, ji nebuvo tokia puri,
kaip kvietinė, bet nebuvo ir suzmekusi - žodžiu, tik išorinis kiautas OK, o
viduj - tešla, nors skonis geras. Išgūglinau, kad taip būna, kai ruginė
duona per ilgai rūgsta. Gal tai ir tiesa. Gal reikia imt ne mieles, o
raugą - tada tiks mano 3.30 h programa.. Bet esmė ta, kad taip yra tik
pakeitus vokiškus miltus lietuviškais. Spėju, kad vokiškuose bus kokių
'pagerintojų'. DE, pvz., imant bio miltus ir paprastus irgi buvo skirtumas -
į paprastus reikėdavo vos ne dvigubai daugiau vandens pilti, kad milteliai
nesigautų :)
Ar su raugu galima kept duonkepėj? nes kažkaip skaičiau, kad raugui reikia
kambario temperatūros kilti

"bzik"  wrote in message news:ln3f7d$406$1@trimpas.omnitel.net...

ką vadint patęžusia? Kiek metų kepam, viduj ji gan šlapia ir normaliai
valgoma pastovėjus kelias dienas. Skirtingom receptūrom, su raugu ar be,
ruginė mums visad tokia