Tema: Re: savadarbė ruginė duona
Autorius: Daiva D.
Data: 2014-06-16 17:48:03
<HTML><HEAD></HEAD>
<BODY dir=ltr>
<DIV dir=ltr>
<DIV style="FONT-SIZE: 12pt; FONT-FAMILY: 'Calibri'; COLOR: #000000">
<DIV>Aš skaičiau viską. Taip pat ir tą, ką tamsta ištrynėte, bandydama
užmaskuoti savo atsakymo chamiškumą.<BR></DIV>
<DIV>Cituoju:</DIV>
<DIV>""Daiva D."&nbsp; parašė naujienų <A
href="news:lnhtd8$q06$1@trimpas.omnitel.net">news:lnhtd8$q06$1@trimpas.omnitel.net</A>...
</DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV>Yra pirkti sauso raugo. Tuose skyriuose kur visokios želatinos, kepimo
</DIV>
<DIV>milteliai, sausos mielės.</DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV>"ALORA"&nbsp; parašė naujienų
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV>ačiū už paaiškinimą.</DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV>bet nuo ko tu paskui atsidedi raugo - nuo tešlos, užmaišytos su
raugu?</DIV>
<DIV><STRONG>Man raugo DE pasidaryti nepavyko, pamėginsiu, gal iš lietuviškų
miltų pavyks</STRONG>"<BR>Citatos pabaiga.</DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV>Bet nieko tokio, gavau gerą pamoką – nebandyk padėti, nes būsi aplotas.
Atsiminsiu.</DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV>"ALORA"&nbsp; parašė naujienų news:lnmkcq$i8s$1@trimpas.omnitel.net...
</DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV>nereik čia putotis, jei neskaitei viso trydo, nes viskas būtent
atvirkščiai. </DIV>
<DIV>Raugą pasigamint pavyko iš pirmo karto. Iš 'stringančių' parduotuvinių
miltų</DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV>"Daiva D."&nbsp; wrote in message
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV>Ne, nu tai jo, jeigu nepavyksta pasigaminti, tai nusipirkti vieną
kartą</DIV>
<DIV>raugo, o paskui jo turėti visada - tai lygiai tas pats, kas pirkti
duoną</DIV>
<DIV>parduotuvėj. O kaip su miltais? parduotuviniai turbūt stringa gerklėj,
todėl</DIV>
<DIV>malat natūraliom girnom?</DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV></DIV></DIV></BODY></HTML>